لوگوی دوزلی بوک
تخفیف‌های گروهی !
بنر قصه های مدرسه
معرفی انیمیشن کوتاه Sanjay Super Team
انیمیشن کوتاه ۱۳۹۸/۰۴/۲۹

معرفی انیمیشن کوتاه Sanjay Super Team

انیمیشن «تیم قهرمان سانجای» قدرت تفکر خلاق و قوه خیال پردازی کودکان را نشان می دهد، قدرتی که امکان خلق دنیای بی انتهای خود را به آن ها می دهد. دنیای بچه ها بسیار بزرگ تر از آن چیزی اش که ما می بینیم.

انیمیشن کوتاه Sanjay’s Super Team (تیم قهرمان سانجای) محصول سال 2015 استودیو پیکسار است که توسط Sanjay Patel کارگردانی شده است.

داستان انیمیشن درباره پسر بچه ای است که مشغول تماشای برنامه مورد علاقه خود در باره تیم ابر قهرمان است که پدرش صندوقچه هندو را باز می کند و از سانجای می خواهد که کنار پدر بنشیند و مشغول عبادت بشود. پسر بچه علی رغم میل اش می پذیرد و تلویزیون را خاموش می کند و به پدر ملحق می‌شود. اما تصورات و خیال پردازی‌های سانجای، تمثال خدایان درون صندوقچه را به کارکترهای قهرمانان برنامه مورد علاقه‌اش تشبیه می‌کند، و از آن ها یک تیم قهرمانان می‌سازد.

این انیمیشن بر اساس یک داستان واقعی که برای سازنده آن اتفاق افتاده است طراحی و ساخته شده است. در جایی که تصورات سانجای کودک، بین فرهنگ عامه ابرقهرمان زمان خود و میراث مذهبی اجدادش، ارتباطی خیال انگیز ایجاد می‌کند.

معرفی انیمیشن کوتاه Sanjay Super Team

انیمیشن «تیم قهرمان سانجای» قدرت تفکر خلاق و قوه خیال پردازی کودکان را نشان می‌دهد، قدرتی که امکان خلق دنیای بی‌انتهای خود را به آن ها می‌دهد. دنیای بچه‌ها بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که ما می‌بینیم؛ پر از رنگ، پر از جادو و پر از حرکت هایی که قوانین دنیای واقعی امکان وقوع آن ها را نمی‌دهند.

کودکان هر جا که همراه ما هستند، مانند وقتی که با خانواده سر میز غذا نشسته‌اند، وقتی که پیاده در کنار پدر و مادر راه می‌روند، وقتی که همراه بزرگترها مشغول عبادت هستند و خلاصه در کنار همه رفتارهای روزمره، به کمک تصویر سازی ذهنی و قدرت خیال پردازی، دنیای بی حد و مرز انتزاعی خود را می‌سازند، تا فارغ از محدودیت‌ها و قواعد موجود در دنیای بزرگترها، نوع دیگری از رشد و بلوغ را تجربه کنند.

تماشای این انیمیشن زیبا Sanjay’s Super Team را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برای مشاهده این انیمیشن اینجا کلیک کنید.

موارد مرتبط
معرفی انیمیشن کوتاه piper
معرفی انیمیشن کوتاه coin operated
معرفی انیمیشن کوتاه la luna
لوگوی ساماندهی اینماد
تهران، بلوار کشاورز، ابتدای خیابان شانزده آذر، پلاک ۷۸، طبقه ۱۰، واحد ۱۰۱۰
خانه
سبد خرید ( ۰ )
محصولات
دوزلی بوک چیست؟
شرایط خرید
تخفیف ها
تماس با ما
مجله دوزلی بوک
پرسش های متداول
گردونه شانس