لوگوی دوزلی بوک
تخفیف‌های گروهی !
بنر دفاتر

مجله دوزلی بوک

ترجمیک، متخصص ترجمه کتاب های کودک

ترجمیک، متخصص ترجمه کتاب های کودک

بسیاری از مترجمین حرفه‌ای که در حوزه کتاب‌های بزرگسالان یا کتاب‌هایی که با هر موضوعی مناسب رده سنی بزرگسالان فعالیت دارند، تصور می‌کنند که در این حیطه موفق‌تر خواهند بود چون در نظر آنها این حیطه راحت‌تر است در صورتی که اصلا اینگونه نیست.

دفاتر تحصیلی شخصی سازی شده دوزلی بوک

دفاتر تحصیلی شخصی سازی شده دوزلی بوک

دفتر مشق و نقاشی اختصاصی کودک و نوجوان، با قابلیت اضافه کردن اسم و عکس دانش آموز، نام مدرسه، نام کلاس، مقطع و سال تحصیلی، محصول جدیدی است که در سایت دوزلی بوک قابل سفارش است.

پنج مرحله کلیدی در توسعه مهارتهای پولی در زندگی

پنج مرحله کلیدی در توسعه مهارتهای پولی در زندگی

آموزش جدی مهارتهای پولی و مالکیت و سایر مباحث مرتبط، از حدود پنج سالگی معنا پیدا می‌کند و تلاش‌های والدین، برای آموزش در سنین پایین‌تر، ممکن است نتیجه مطلوب نداشته و یا حتی، اثرات نامطلوب داشته باشد.

انیمیشن دردونه ها، تکلم کودک

انیمیشن دردونه ها، تکلم کودک

این نگرانی در بین والدین فرزندانی که در حرف زدن تاخیر دارند، شایع است. چنانچه ممکن است والدین اهسته بودن رشد را در جنبه های دیگری از فرزند خویش هم مشاهده کنند ولی در مشورت با متخصصان شک داشته و آنرا به تاخیر می اندازند.

بازی های در منزل مناسب کودکان زیر 6 سال (بخش اول)

بازی های در منزل مناسب کودکان زیر ۶ سال (بخش اول)

کودک در بازی می‌فهمد، کنترل می‌کند و با رنگ و شکل ، جنس و اهمیت اشیا آشنا می‌شود و توانایی هایش را با دیگران مقایسه می‌کند؛ بر محیط خود مسلط می‌شود و بدون آنکه ناراحت گردد می‌فهمد که نمی‌تواند خیلی چیزها را تغییر دهد.

مولفه های اصلی سواد مالی برای کودکان و نوجوانان چیست؟ (2)

مولفه های اصلی سواد مالی برای کودکان و نوجوانان چیست؟ (۲)

همچنانکه علم، می‌تواند علم بزاید و همچنانکه زمان آزاد، می‌تواند زمان آزاد بیشتر خلق کند، پول هم می‌تواند پول بیشتر خلق کند. اما آنچه مهم است، این است که مدل ذهنی مرتبط با سرمایه گذاری را بشناسیم و درک کنیم.

...
لوگوی ساماندهی اینماد
تهران، بلوار کشاورز، ابتدای خیابان شانزده آذر، پلاک ۷۸، طبقه ۱۰، واحد ۱۰۱۰
خانه
سبد خرید ( ۰ )
محصولات
دوزلی بوک چیست؟
شرایط خرید
تخفیف ها
تماس با ما
مجله دوزلی بوک
پرسش های متداول
گردونه شانس